Totalt antall sidevisninger

onsdag 26. oktober 2016

Framme :-) Arrived safely at Best Western Plus Anaheim Inn outside of Disneyland :-)


Det har vært en laaaang dag med mye sitting.  Heldigvis har alt gått helt greit.  Denne gang reiste vi med SAS.  Helt greit, men maten var virkelig ikke noe å skryte av.  Var veldig glade for at vi hadde med oss litt niste...Jeg var litt bekymret før vi reiste da vi hadde veldig kort forbindelsestid både i København og ikke minst i San Fransisco.  Siden alt gikk knirkefritt (bortsett fra at Sunniva ble plukket ut til grundig sjekk både i København og San Fransisco da...) og flyene landet før tiden så har vi kommet fram uten problem.
San Fransisco viste seg å være en svært effektiv flyplass.  Siden vi reiser så mye og hadde da det de kalte "gjentagende ESTA" så fikk vi gå sammen med de med amerikansk pass eller green card, og der var det ingen kø!  Bagasjen kom akkurat da vi kom fram til bagasjekarusellen og tollen gikk vi glatt gjennom.  Bagasje som skulle sjekkes inn for videre fly innen USA ble håndtert raskt og smidig ved en egen skranke rett utenfor tollområdet.  Vi hadde til og med tid til å sette oss ned og slappe av litt før flyet gikk fra San Fransisco.  Det hadde jeg aldri trodd!
Nå er det å holde seg våken en liten stund til så vi ikke våkner i fire-tiden i natt... Dessuten har vi endelig fått i oss et skikkelig måltid mat så da er det best å ikke legge seg med en gang ;-) Det som dere ser på bildet under her er forøvrig det som var igjen etter at jeg hadde spist...  Porsjonene her er fremdeles gedigne!  Og jeg bestilte til og med fra 55+ menyen som skal være for gamle småspiste folk.  Ja, ja, det var i alle fall billig :-)
Jeg sitter her med ullundertøy og langermet genser, men jeg fryser... Det er ca 21 grader ute...Håper virkelig på litt sol så jeg forhåpentligvis tiner opp litt :-)  Men i morgen er det Disneyland og da blir det nok så mye trasking rundt at jeg får varmen i meg  bare av det ;-)

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar