Totalt antall sidevisninger

lørdag 23. september 2023

Ferieliv


Jeg får ikke helt til redigeringen her, men, men det får bli som det blir 😂De siste dagene har jeg bare vært hjemme hos Kim og Terje.  Skikkelig avslapning med hundepass og strikking.  Det går nokså sent med strikkingen, men jeg ligger nå i alle fall foran skjema.  Målet er en rad med T-er hver dag.  Den blir nok ferdig til slutt...

Stakkars Oso ble syk og måtte til dyrlegen.  Han kastet opp, mye og med blod...  Det var sannsynligvis "bare" en irritert mage/hals og han er heldigvis bedre nå.  Minni på bildet på toppen her, har vært helt fin og elsker å snike til seg mat.  Etter at Oso ble syk har de ikke fått så mye som en liten godbit, men Minni er ikke en som gir seg så hun prøver alt hun kan for å få noe ekstra...




Inge har vært med Terje på et sykkelritt mellom Salt Lake City og St George i Utah.  De kom hjem i dag morges.  De stupte i seng begge to, men det hadde visst gått greit.  Kim og jeg skal en tur inn til Las Vegas i dag så de får bare sove 😄



Det er godt og varmt her fremdeles med mellom 30 og 35 grader.  Det vil si at det er fin sommertemperatur.  I går begynte det å brenne ikke langt herfra.  Det er et ørkenområde så det var utrolig at det brant så godt og med så mye røyk som det gjorde.  Tydeligvis mye mer vegetasjon der enn jeg trodde i alle fall...  I følge Inge var det mye røyk ennå når de kjørte forbi.  Bildene her er tatt fra veien ved huset til Kim og Terje.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar