Totalt antall sidevisninger

fredag 8. september 2023

Happy birthday Kasper !


I dag ble bursdagen til Kasper feiret med bursdagsmiddag på Samurai 21 i Mesquite.  Kim hadde for anledningen kjøpt like T-skjorter til alle med teksten "here we go" Kasper.  Det er noe han pleier å si veldig ofte ;-)  God mat, og kjekt selskap med hibachi bordet.

Ellers har dagen gått med til å slappe av, strikke ferdig genseren som moster begynte på til Finn Olav..., og til å planlegge litt resten av turen.  Vi merker heldigvis ikke så mye til jetlag når vi reiser denne veien.  Sov som steiner hele natten både Inge og jeg :-)


Genseren er strikket i et acrylgarn og det var ikke noen oppskrift.  Det er stort sett denne typen garn de selger her og for ca 45-50 år siden var det mye av det hjemme også ;-)  Den må nok vaskes for å få vekk alle hundehårene tenker jeg...

Jeg har også brukt dagen til å få sendt inn krav om kompensasjon til SAS.  Når vi kom så sent fram til Los Angeles mener jeg at vi har krav på det siden det skyldtes en feil på SAS sitt fly.  Vi får se hvordan det går.  Dersom det går i orden har jeg en sterk mistanke om at pengene blir brukt på ny flytur 😂



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar