Totalt antall sidevisninger

mandag 11. september 2023

Late dager


 Vi har hatt en fredelig og særdeles rolig helg.  Lørdag kjørte vi inn til Las Vegas for å spise sushi.  Det er en plass i Chinatown Las Vegas hvor de har "all you can eat" hele dagen.  Faktisk veldig god sushi.  Etterpå var vi innom et par plasser til.  Må innrømme at jeg fulgte ikke så godt med. Slappet av strikket i bilen 😂 Det vil si helt til vi kom til Hobby Lobby.  Da ble det fart i Kim og meg... En av mine yndlingsbutikker.

Ellers har vi slappet av, jeg har strikket og Inge har vært på sykkeltur med Terje.  Jeg sover veldig godt når jeg er i USA og det er herlig.  Våkner uthvilt tidlig hver morgen.  Det er fantastisk!

Fremdeles er det veldig varmt her, men nå setter vi kursen nordover til St. George i Utah.  Der er det kjøligere og vi kan få godt noen turer i området der.  Kjenner at det er på tide å få beveget seg litt... Vi blir i St. George til lørdag da vi treffer Kim og noen andre for en tur i mormoner tempelet der.  Vi skal på omvisning, noe som ikke er vanlig for et mormonertempel.  Det er dessverre ikke lov til å ta bilder annet enn utvendig.

Ny oppdatering kommer lørdag.  Tar ikke med meg PC på hotellet og da blir det ikke noe skriving i bloggen før vi er hjemme igjen 😉



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar